Shikoku - Hoe heet zo'n ding?

25 mei 2011

Ik weet niet wat onze hoofden nou eigenlijk deden, midden op die brug. Maar goed, je bent een toerist of je bent een toerist, right?

Shikoku - Hoe heet zo'n ding?

Deze foto werd gemaakt op 25 mei 2011.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade